10 травня 2018 року розпочинається масштабне
онлайн-опитування, присвячене темі підвищення кваліфікації й сертифікації
педагогів.
Наскільки добре вчителі й учительки підготовлені до
різноманітних викликів сучасної школи? Якою мірою оцінювання і зворотний
зв’язок можуть підтримати якісне викладання та ефективний професійний розвиток
педагогів? Що потрібно адміністрації закладів освіти, щоб покращити школи й
учнівські досягнення?
Як органи влади та інші стейкхолдери освіти можуть бути впевнені, що ресурси, які вкладаються у підвищення вчительської кваліфікації, спрацюють? У багатьох країнах – незалежно від успішності освітньої системи – постають ці запитання.
Такі виклики не оминають і Україну: в освітньому просторі реалізується кілька напрямів реформування, і один із них – зміни у сфері підвищення кваліфікації.
Як органи влади та інші стейкхолдери освіти можуть бути впевнені, що ресурси, які вкладаються у підвищення вчительської кваліфікації, спрацюють? У багатьох країнах – незалежно від успішності освітньої системи – постають ці запитання.
Такі виклики не оминають і Україну: в освітньому просторі реалізується кілька напрямів реформування, і один із них – зміни у сфері підвищення кваліфікації.
Результати світових досліджень Організації економічного співробітництва
і розвитку й Фонду Білла і Мелінди Гейтс свідчать, що ефективно викладають
і отримують задоволення від своєї роботи передусім ті педагоги, які частіше підвищують свою кваліфікацію, отримують більше зворотного зв’язку і мають більше повноважень у прийнятті рішень на рівні школи.
і розвитку й Фонду Білла і Мелінди Гейтс свідчать, що ефективно викладають
і отримують задоволення від своєї роботи передусім ті педагоги, які частіше підвищують свою кваліфікацію, отримують більше зворотного зв’язку і мають більше повноважень у прийнятті рішень на рівні школи.
Саме тому в опитуванні шукатимуть, зокрема, і відповіді
на запитання:
- знань і навичок з яких тем потребує українське
вчительство?
- що заважає педагогам професійно зростати?
- як часто відкриті уроки перетворюються на «театр», хоча
насправді покликані дати якісний зворотний зв’язок?
- яким критеріям мають відповідати організації, що
пропонують підвищення педагогічної кваліфікації?
- чи можлива прозора та дієва сертифікація в освіті?
До участі запрошуються педагоги й адміністрація закладів
освіти, викладачі та студентство педагогічних вишів, науковці, представниці й
представники управлінь освіти, методичних служб, державних і недержавних
організацій,
які надають підвищення педагогічної кваліфікації.
які надають підвищення педагогічної кваліфікації.
Отримані в дослідженні дані будуть використані для
розробки рекомендацій до законодавчих актів, що наразі створюються на
реалізацію нового закону «Про освіту».
Комментариев нет:
Отправить комментарий