Цитата дня

Чим більше у мене справ, тим більше я встигаю. Майкл Фарадей

среда, 16 мая 2018 г.

Опитування



10 травня 2018 року розпочинається масштабне онлайн-опитування, присвячене темі підвищення кваліфікації й сертифікації педагогів. 


Веб-сторінка ініціативи: www.edcamp.org.ua/teachandlearn.
Посилання на опитувальник: http://bit.ly/edcampteachandlearn.


Наскільки добре вчителі й учительки підготовлені до різноманітних викликів сучасної школи? Якою мірою оцінювання і зворотний зв’язок можуть підтримати якісне викладання та ефективний професійний розвиток педагогів? Що потрібно адміністрації закладів освіти, щоб покращити школи й учнівські досягнення?
Як органи влади та інші стейкхолдери освіти можуть бути впевнені, що ресурси, які вкладаються у підвищення вчительської кваліфікації, спрацюють? У багатьох країнах – незалежно від успішності освітньої системи – постають ці запитання.
Такі виклики не оминають і Україну: в освітньому просторі реалізується кілька напрямів реформування, і один із них – зміни у сфері підвищення кваліфікації.

Результати світових досліджень Організації економічного співробітництва
 і розвитку
й Фонду Білла і Мелінди Гейтс свідчать, що ефективно викладають
і отримують задоволення від своєї роботи передусім ті педагоги, які частіше підвищують свою кваліфікацію, отримують більше зворотного зв’язку і мають більше повноважень у прийнятті рішень на рівні школи.
Саме тому в опитуванні шукатимуть, зокрема, і відповіді на запитання:
- знань і навичок з яких тем потребує українське вчительство?
- що заважає педагогам професійно зростати?
- як часто відкриті уроки перетворюються на «театр», хоча насправді покликані дати якісний зворотний зв’язок?
- яким критеріям мають відповідати організації, що пропонують підвищення педагогічної кваліфікації?
- чи можлива прозора та дієва сертифікація в освіті?
До участі запрошуються педагоги й адміністрація закладів освіти, викладачі та студентство педагогічних вишів, науковці, представниці й представники управлінь освіти, методичних служб, державних і недержавних організацій,
які надають підвищення педагогічної кваліфікації.
Отримані в дослідженні дані будуть використані для розробки рекомендацій до законодавчих актів, що наразі створюються на реалізацію нового закону «Про освіту».

Комментариев нет:

Отправить комментарий